Wednesday, January 20, 2010

kebetulan @ surat takdir


aku keliru ..............aahhhhhhhhhhhh


nelah yang dikatakan
"ditelan mati mak..diluah mati bapak"
aku tersepit antara perasaan @kehendak hati
aku buntu teramat sangat...
aku ingin lari dari konflik ne tapi
makin cuba ku lari ianya makin hampir
ne lah fenomena yang aku takut dari dulu
tapi ianya sekarang membelenggu diri ku
aku tidak sanggup melihat hati insan lain terluka
dan memamdam rasa kerana diri ku
kerana kehadiran aku di celah-celah kehidupan mereka
ku tau lafaz kerelaan bukan datang dari hati kecilnya
ianya hanya dibibir sahaja...
layan,keikhlasan hatinya menyayangi ku
terlalu mendalam tak dapat aku menafikan
tapi aku tidak sanggup
untuk semua ne...haaaa terlalu peritnya
aku kini tersepit teramat sangat...
bila ku lihat wajahnya...aku makin dihimpit
rasa bersalah sangat...tapi aku juga tidak mampu kehilangan
kerana dia terlalu istimewa bagi diri ku
dia juga yang banyak membantu aku bagun dari kekecewaan
memimpin aku dari kekeliuran
aku sering bertanya pada diri ne
adakah wajar aku meneruskan niat kami
demi kegembiran kami....walau pun ada ati insan lain terluka
atau aku terpaksa beralah demi kepentingan semua
walaupun aku sendiri akan terluka
adakah ne suratan kebetulan @ suratan takdir....

No comments:

Post a Comment