Tuesday, September 28, 2010

cikkk gigi ooooo

ayoooo gigi
kenapalah ko sakit sangat ne
sebabkan kolah aku mendodoi siang dan malam
sebabkan kolah senaman aku tergangu...senaman mulut
disebabkan kolah duit aku terbang rm 150...
maaf aku terpaksa membuang ko dari dalam mulut aku
sebab ko tidak dapat bagi kerjasama dengan aku..
dah berkali-kali aku memujuk mu..
tapi ko tetap degil...masih menibulkan masalah
ko tau tak sebab ko jugak aku kena sound teruslah
tolong...tolong...aku tengah menderita ne
aku bercadang nak biar kan ko tumbuh
terus sampai akhir hayat dalam mulut aku
tapi tidak menjadilah cik gigi oooiiii
aku sanggup gigi aku jadi rongak
sebab aku dah cukup terseksa dibuatnya
okey cik gigi...aku faham
tapi kerana aku menderita zahir dan batin
tak pasal-pasal gusi aku membengkak
rasanya muka aku dah macam buah tembikai besarnya
jadi....tolonglah cik gusi jangan meragam lagi
cukuplah sebelum ne cik gigi buat ragam
aku betol-betol terseksa macam nak demam...

No comments:

Post a Comment