Friday, February 25, 2011

Gelora dihati gadis ku



aduss...
aku keliru...
wajahnya selalu menghantuiku...
setiap pandanganku hanya wajahnya yang terdampar...
hidupku penuh dengan kekeliruan...

aduss...
aku sedar siapa diri ini...
seorang wanita yang tak sempurna...
ketebalan pedih jiwa menusuk ke sanubariku...
aku keliru aku buntu...

aduss...
pedih jiwaku belum terubat...
tetapi jiwaku meronta untuk dikasih...
jiwaku digegar oleh sang putera kayangan...
yang hadir tanpa diundang...

aduss...
Tuhan tunjukkan padaku...
bukakan jiwaku yang beku...
aku sedar tidak semua lelaki begitu...
yang mudah untuk aku merindu...

aduss...
salahkah punyai rasa itu...
sungguh tinggi pengharapanku...
Tuhan...tunjukkanlah kepadaku...
Tuhan...bantulah aku...

1 comment:

  1. assalamualaikum

    ...akak doakan semoga ketemu putera idaman !

    ReplyDelete