Thursday, February 18, 2010

kau pergi jua akhirnya


hari ne cuaca mendung kejap panas
sama macam perasaan dalam hatiku
wajahku senyum dan ketawa
tapi hati kecil ku menangis...
ya Allah kini baru aku rasa kehilangan sangat
lepas ini aku tak tahulah sape akan membantu ku
yang pasti aku akan kehilangan seorang kawan
tapi rasanya lebih macam kak rasanya
hati ku terlalu sebak nak lepas kan dia pergi
tapi nak buat macam mana
dah diperintahkan oleh pihak atas
aku hendak tak nak kena terima..
yang pasti lepas ini aku kena buat sendiri'
aku rasa dah tidak tertampung air mata
hanya tunggu masa sahaja nak berguguran
tapi aku kena tabah da rela atas permergiaanye
pe yang mampuku lakukan semoga hubugan ini tidak berakhir
yang paling pentingan semoga kak bib terus maju jaya
berkerja dengan bos baru...
kini hanya ucapan terima kasih kerana banyak
membantu diri ini yang banyak kekurangan

No comments:

Post a Comment