Saturday, February 13, 2010

plaster hati

aku yakin satu masa yang aku sendiri tidak tau
esok ,lusa @beribu tahun lagi yang tidak ada kepastian
pasti sinar cahaya kegembiraan terukir di bibir,wajah dan hati ku
akan ku tunggu saat itu walaupun seribu tahun lagi
doa sentiasa ku titipkan pada yang Maha Esa

aku cuba merawat hatiku....
aku tidak mau memiliki hati yang hitam
angkara penyakit hati yang diselubungi sakit hati
aku cuba bagun...untuk sekian kalinya
walaupun berjuta halangan dan dugaaan
tapi aku mesti kuat...bukan insan yang lemah
walau aku tetap menjadi magsa pada si mangsa





sekarang ne mood aku memang tengah kurang baik....
sape yang suka cari pasal nahas aku kenakan
aku sekarang ne boleh diketogorikan "singa bertina"
aku dah meluat tengok peragai manusia yang bermuka-muka
"geeeeeeeeerrrrrrraaaaaaammmmmmmmm"












No comments:

Post a Comment