Thursday, April 22, 2010

hukum karma




hukum karma
hukum yang dilaksanakan oleh manusia
keatas manusia yang lemah
janji kepuasan tercapai disanubari...
sanggup melihat insan yang menegakkan
kebenaran di fitnah...
dalam masa yang lain boleh membuat
seperti tiada perasaan bersalah...
adakah ini mainan manusia hari ini
dimana nafsu mengatasi akal
bukan bertuhankan Allah
malah bertuhankan nafsu
berkiblatkan bisikan syaitan dan kata hati
tapi aku masih sedar...ne mugkin dugaan Allah
berikan kepada ku...agar ku lebih kental
ku tahu hatiku sakit bak dihiris sembilu...
tapi aku tetap berdiri keguh meneruskan
perjuangan ini walaupun ianya
akan mengorbankan diriku
kini aku akan terus berdoa agar
aku dilindungi dari mereka yang
yang terpilih dari golongan yang
mempunyai keistimewaan tersendiri.....
kini aku kan terus memohon
petunjuk dan kekuatan dari Ilahi
hanya pada Ianya paling terbaik....




No comments:

Post a Comment