Thursday, April 1, 2010

yahoooooooooooooooooooo


alhamdulilah permohoman aku dah diluluskan
mungkin atas kepercayaan dan kesungguhan aku
aku diberi lagi kepercayaan...
mungkin dia dah lihat hasil kerja ku
jadi tak teragak-agakalah untuk dia menghulur sekali lagi
aku macam tidak percaya je
umpama mimpi dalam mimpi...
aku rasa ini kali ke 3 dah aku dapat
berbaloi jugak usaha aku..
yang buat muka tidak tahu malu
tapi aku kena buang perasaan malu
demi membagunkan dan usaha aku nak
menaikkan nama perpustakaan ku...
matlamat aku nak memperkenalkan dan memberitahu
fungsi perpustakaan pada masyarakat sekeliling
aku tahu ianya tidak semudah
seperti yang dikata...tapi akan terus berjuang
kerana aku percaya ada isan-insan yang memahamiku
tidak jemu-jemu memberi aku sokongan dan bantuan..
insyallah aku pasti matlamatku akan tercapai...
aku pasti akan tersenyum lebar atas usaha ke
walaupun aku sering dipandang serong
dan sering disalah ertikan....
hingga dipandang serong disertakan dengan cebik bibir...
tapi pe yang penting aku kenal sape diri ini
dan pe yang ku lakukan bukan untuk diriku......





1 comment:

  1. salam anggerik

    .. klu dok suka sekali pun .. x kan sampai bercawat kut ! hehehehe ...

    :-)

    ReplyDelete