Monday, April 5, 2010

jangan main sama aku....



monyet betul,mangkuk ayun
ayat pertama yang kuar dari mulut comel aku
kalau tengok cara percakapan
macam orang banyak ilmu agama
rupanya penipu besar betol
nasib aku pandai putar ayat
nak selamatkan keadaan
kalau tidak tidak pasal-pasal wife dia tuduh
aku nak mengurat hubby dan my lovenya dia..
kes berat sangat ne...melanggar prinsip aku
bila ingat kata-katanya aku meluat betol
nasib dia tak ada depan mata aku
kalau tidak aku tarik-tarik hidung dia...
tapi mungkin bagi tuan ampunya diri
merasakan dengan cara macam ne diaberasa puas hati
mungkin dia juga beranggapan semua perempuan
hanya barang mainan untuk membuktikan
kehebatan dirinya...tak pe
hari ne hari ko,esok hari aku
main sama engkau....keta tengok sape yang kena

No comments:

Post a Comment