Friday, July 23, 2010

argh ....kepala ku sakit lagi...

agak berat untuk aku kongsikan secara umum tapi aku dah tak boleh nak tahan,semakin hari semakin sakit kepala aku menanggungnya haihhh....

"argh ....kepala ku sakit lagi


aku tidak tahu apa sebabnyar,selalu sangat sakit kepala...ne dah masuk 2 minggu,pandangan aku berpinar-pinar..jangan harap aku nak bagun dari katil kalau dah sakit kepala tahap tak boleh buka mata....

"pergilah klinik" jumpalah doktor"check....."haram aku nak dengar kalau macam itu...rupa aku ini nak pergi hospital?he...he...he... mungkin dah tahap nyawa-nyawa ikan baru pergi kot...
aku bukan takut nak jumpa doktor,tapi aku takut doktor tak tahan melayan kerenah aku waktu tengah sakit ini.....

huuuuuhhhhhh sakit betol,semua kerja tidak menjadi....

aku sakit kepala mungkin....aku lambat makan,time makan,aku tidak makan ,terasa macam angin naik atas kepala jer...sakitnya tidak terkata....sejak kebelakangan ne selera makan aku macam dah tak ada tapi tidak jugak kurus paling kecewa masih tak dapat pakai baju kebaya...
he....he....mungkin aku terlalu sibok menguruskan anak buah ku yang nakal dan comel yang sentiasa hendak perhatian ku.....tapi yang peliknyer sakit-sakit pun sempat update blog

so...tahan jelah sakit kepala ini.....

No comments:

Post a Comment