Sunday, December 5, 2010

mr nyamuk....geramnya



Almaklumlah, rumah aku bukannya dipasang penghawa dingin. Pakai kipas, tidak cukup 'budget'.
Sebenarnya, sekarang ini sudah pukul 2.45 pagi, tapi aku masih belum dapat tidur-tidur lagi.Nyamuk satu hal, asyik nak menghirup darah aku jer …..terpaksa lah bagun pasang ubat nyamuk pedih badan2 aku kena gigit..bengkak oooo..bau asap racun nyamuk pula membuat aku bertambah 'stress'.Lalu aku carilah maklumat berkaitan asap racun nyamuk di Google. Alamak....bahaya juga.



Satu lingkaran kebiasaannya boleh bertahan 8 jam.Kalau begitu, bukan nyamuk sahaja yang mati, kita pun boleh mati. Boleh kena barah dan penyakit bronkitis.Ini bunuh nyamuk kah bunuh diri?kini aku pun sudah mabuk nyamuk…dimataku hanya nyamuk yang kenyang...rasanya tangan ne dah macam nak pecah asyik menepuk nyamuk dan kerap bermandikan daraha menamparnya

No comments:

Post a Comment