Thursday, December 2, 2010

dateline

malam ini aku bersembang dengan kawan chat
lama x sembang chat dengan dia...
banyak cerita kami berkongsi...bertukar-tukar cerita
sedang syok bercerita..terdengar butir bicara yang membuat
aku terkedu dan terdiam...adakah aku tersalah dengar
atau dia bergurau dengan aku...
"sekurang-kuranya allah dah bagi dateline kepada aku"
aku tidak faham maksud ayat tu
last dia bagi taw dia menghidapi penyakit "KANSER"
kanser tahap akhir...aku terkedu tak taw nak cakap pe
aku hanya mampu bagi kata2 semangat..aku pun tidak dapat bayangkan perasaan aku andai tempat dia...pasti orang boleh cakap redha...tapi semudah tu ke???
macam percaya dengan tidak percaya
puncanya kesan radio aktif.....
sebelum kami mengakhiri chat dengan sebak berkali2 dia memohon maaf
dia kuatir tidak dapat bertemu dengan diriku...

No comments:

Post a Comment