Friday, March 5, 2010

aku happpppyyyyy


pagi ne aku ada terima tetamu cilik
dari tabika berhampiran....
bila kehadiran mereka aku dan kekawan
menyambut dengan hati yang tenang dan gembira
aku mulakan dengan bercerita..
mcm2 watak aku lakonkan agar menarik ceritanya
sedang aku bercerita aku terpandang wajah seorang budak perempuan
aaahh aku teringat masa aku tabika dulu
montel-montelnya ,potongan rambutnya dan namapun sama
tak ubah persis aku masa sekolah tabika dulu
aku tersenyum sendiri...
bila aku bersama dengan tetamu cilik
kami bernyanyi hati ku jadi terhibur sangat
aku menjadi puas teramat sangat
aku rasa semua masalah aku terbang
aku tidak penah rasa seseronok macam hari ni..
hati ku menjadi tenang dan damai sangat...
adakah ini dikatakan aura kanak-kanak

No comments:

Post a Comment