Tuesday, March 9, 2010

selamat ulang tahun....


8.3.2010 tarikh yng aku tidak boleh lupakan
tarikh keramat yang sentiasa terset
dalam kepala aku....tarikh ne jua buat
aku menjadi manusia yang nanar
ahhhh hari ne merupakan tarikh lahir
teman teristimewaku...
kalau dihidup pasti umurnya 25tahun
mesti hensem bagat....
tapi itu semua khayalan aku...
tapi setiap ulang tahun kelahiran Ann
aku tidak ada hadiah yang aku berikan
hanya bacaan ayat Al-Quran hadiah buat dirimu
agar diri mu damai dan tenang disana...
semalam kugagahkan jua kaki
pergi menziarah puasara mu
Ya Allah rasanya hilang semua rindu yang terpendam
waktu aku rasakan Ann ada berhampiran dengan ku
ahhhhhh......berat kakiku nak meninggalkan pusaraan Ann
tapi dah lama ku disana...
sebelum aku melangkah meninggal pusaranya
aku menoleh buat kali terakhir....

"DAMAILAH DIRIMU DISANA BERSAMA GOLONGAN ORANG YANG BERIMAN"

























No comments:

Post a Comment