Wednesday, March 3, 2010

GLOMOR U


cuaca begitu panas... buat semua tidak kena
begitu juga hati,telinga dan semuanya panas membahang sama sekali
aku nak buktikan kepada mereka-mereka yang???????
cikit-cikit berperagai macam budak2
(taw kan peragai budak2 andai tak taw buat2 tau)
nak bagi nama aku bertambah glomor
kali ne aku akan ku buktikan segalanya...
bahawa ianya tidak benar,hanya omong2 kosong je
ianya hanya nak menutup kepincangan dan
kekurangan diri masing-masing
tapi tak pe aku ini antara insan yang
memang sentiasa nak diglomorkan
terima kasih lah kepada mereka yang bersusah payah
menglomorkan aku
ini membuat aku lebih teruja dan bersemangat nak berusaha...
aku tidak ada hadiah @pingat nak diberikan kepada kalian
yang bersusah payah mencananga namaku....
pe yang mampu ku lakukan berdoa agar mereka dan mereka
perolehi HIDAYAH bukan hidayah namaku....

No comments:

Post a Comment