Wednesday, November 17, 2010

keliru!!!!




Keliru!!!!itu yang aku tahu...aku masih mencari dan akan terus mencari siapa diri aku dan apa yang aku mahu...dan apa yang terbaik untuk aku...hidup aku penuh dengan dugaan dan berdamping pendusta dan 1001 wajah yang bertopeng …yang hadir tanpa ku undang dan pergi tanpa ku suruh …satu hari nanti,akan aku tinggalkan segala memori yang aku cipta dari ilusi...memori yang tak pernah dan tak akan pernah menjadi realiti...satu hari nanti...PASTI!!!!!tapi kata hati aku selalu cuba menyembunyikannya...aku tidak lagi bisa menahan gelodak jiwa...yang membara dengan dutsa dan dosa....aku masih mencari siapa diriku...aku keliru...keliru dengan diriku...keliru dengan sikapku...dengan caraku...dan aku keliru dengan hatiku...siapakah aku????Kegelisahan menyerang jiwa...kekacauan mengganggu hati...kekonfiusan muncul di dasar otak kelabu ku ini...semua kacau bilau...menanti ketenangan hadir mendamaikan peperangan jiwa dan emosi...realiti dan fantasi...mencorak kembali siapa aku sebenar……pencarian akan terus berlanjutan hingga aku temui diri dan identiti aku yang hakiki…. Ya Allah bantulah hamba mu ini…

No comments:

Post a Comment