Wednesday, August 25, 2010

aku terjaga dari tido...ahhhh beratnya mata ini nak ku buka
ahhhh jam dah pukul 4.30 pagi....baik aku bagun buat pe yang patut
klau aku lelap kembali takut terus lelap...
ku lihat di skrin hp aku ada msj masuk....
ku baca butiran ayat-ayatnye.....macam- macam perasaan timbul
marah,geram,sedih dan macam-macam lagi....
tapi aku teringat pesan pencerah hari tu...bila timbul perasaan macam tu
dalam hati dan jiwa kita cepat2 beristifar...ya aku kembali tenang semua tidak macam mula2 aku terima sms td....selasai solat subuh hp ku berbunyai...
aku malas nak mengankat bila melihat nama pemiliknya...
untuk pe dia menghubungiku.....ditelinga ku masih terdengar cakapnye...
tuduhannye terlalu berat sangat...perbuatan tidak sepadan dengan umurnya...
boleh dipanggil mak...entahlah aku rasa pekak telingan dan diamkan diri adalah perbuatan yang paling baik agar tidak timbul salah sangka.

No comments:

Post a Comment