Monday, August 2, 2010


hari yang aku lalui makin hari makin membosankan
aku terpaksa menjadi manusia yang bukan diriku sebenar
bila aku mula buka mulut berbicara
pasti ada hati yang luka cedera parah,tersinggung,dan bahasa aku terlalu kasar
uuuuuhhhhh aku tak taw lagi nak buat macam mana
bila berbicara aku perlu jaga tutur kata dan perilaku
aku menjadi bosan teramat sangat.........
bergaul dengan mereka...mereka...mereka..
yang terlalu senstif sangat,yang tidak kena tempatnya
aku terpaksa menjadi manusia HIPOKRIT....HIPOKRIT...
mungkin dengan berperangai macam itu aku akan disayangi
kerana tidak menyakitkan hati orang lain...
malahan disanjung setinggi gunung kinabalu....
tapi bila difikir balik sampai bila....
aku harus berkeadaan macam ne....
jawapannya aku pun tidak pasti............

1 comment:

  1. salam ...

    ...seharusnya kita jadi diri sendiri .. x semua tegur yg diterima tu tanda diri dibenci tapi sebenarnya sebagai tanda diri kita dihargai dan disayangi ... fikir2kan lah !

    :-)

    ReplyDelete