Monday, August 23, 2010





hari ne aku memulakan tugas aku kembali
telah kutanamkan azam dalam hati ini...
kursus yang ku hadiri betul-betul telah membuat aku terfikir kembali
yang aku terlalu banyak melakukan kesilapan dalam semua ne...
manusia mana yang tidak pernah terlepas dari silapnya
aku telah tanamkan azam untuk mengikis kealpaan diriku
aku tahu mustahil untuk berjaya berubah 100%
tapi aku percaya akan ada berjaya jua walaupun sedikit
tapi sayang mula aku membuat perubahan....
terdegar suara sumbing mengatakan aku buang tabiat dan giler per
tak perlah...ku anggap mereka belom menerima hidayah dari yang maha Esa..
aku tidak akan patah semangat dengan kata2 demikian...
yang pasti hidup kita bukan menongkah langit....
ku akan sentiasa berdoa agar diri ne dan kalian2 terus mendapat cahaya hidayahnya

No comments:

Post a Comment