Tuesday, August 17, 2010

Letih puasa...he..he...he...::

Kah kah kah....



dh nak buka ni.....nape x de org dtg campak daging




cam ne nak buka ,dah x larat nak panjat



penat aku panjat Sampai atas x ade pucuk daun lak....nak turun dah x larat



jangan kacau Aku, aku sedang berzikir....bulan puasa beb
cari pahala lebih.....



hai sampai terlelap...maklumlah x sahur....



sini pun jadi lah nak membuta.....



aduh x larat nak jawab call....aku dah x larat nk layan ko asyik membebel je




sahur td minum susu jer....



tempat ne lah paling sedap utk tidur..



bersantai abis....18sxxx





lapo la.....mane ikan
agak ikan pun puasa jugak ker




x larat dah nak angkat badan
ape lg nak bawak ekor aku....berat….




u puasa...i pn puasa gak...




peh....sedapnya tido.....bukan mase rehat ne...x pe 5 minit jer




x ingat dunia tido....

No comments:

Post a Comment