Saturday, August 7, 2010

belaian ibu.....

ubat paling mustajam untuk segala penyakit





balik dari kerja aku terus merebahkan diri di katilku
hari ini masuk dua hari aku tidak bagun dari pembaringanku
badan ku terlalu lemah...tidak bermaya...
selera makan ku sudah tiada,pe yang ku makan pasti keluar balik
sendi-sendi seluruh badan ku terlalu lemah dan membisa..
kaki tangan ku sejuk macam ais batu..
terdetik dihati kecil ne...adakah saat kematian aku hampir tiba
seumur hidup ku 25tahun ne kali pertama aku mengalaminya
mak tidak berhenti-henti menyapu minyak ditubuhku..
air mata mak menitis melihat keadaan ku yang lemah
sebab sebelum andai aku sakit aku masih mampu
kehulu kehilir lagi naik motor...
sepanjang aku sakit mak sentiasa disisiku
mungkin belaian kasih sayang seorang ibu
ubat paling mustajam utk segala penyakit..
terima kasih mak........

No comments:

Post a Comment