Friday, August 27, 2010

itu hak aku........



hari ini sampai di opis aku terlihat
hak milik kesayangan aku yang hilang
rupanya ianya tidak hilang tapi seorang kawan telah menggunakan
yang menjadi tanda tanya macam mana benda itu ada bersamanye
semasa aku meminta padanya kerana nak menggunakan
ianya beria-ia menafikan sudah memulangkan padaku...tapi sebenarnya tidak
aku malas nak panjangkan cerita kelak akan menimbulkan pergaduhan...
hati kecilku kuatmengatakan itu hak aku punya...
tapi bila aku lihat riak air mukanya.....tiadak ada sebarang riak pun
kini aku berserah kepada Allah...andai itu miliku dari rezeki halalku
agar allah mengerakan pintu hatinya untuk memulangkan kepada ku kembali

1 comment:

  1. salam ...

    betui tu ... klu benda memang hak kita ... moga Allah bukakan pintu hatinya untuk kembalikan semula pada kita ...

    ReplyDelete